Hier zijn enkele voorbeelden van voorgaande "projecten"


Een van mijn mooiste projecten is toch wel mijn Kreidler RS uit 1976

50cc klein maar erg snel, ruim 10PK aan het achterwiel (goed voor +/- 120KM/H)

Zelf getunede cilinder zelfgemaakte uitlaat alles is tot in detail door mijzelf gemaakt en/of aangepast, voor sommige onderdelen heb ik natuurlijk ook andere mensen benaderd. Uitlaatberekeningen laat ik meestal doen bijvoorbeeld, dit omdat je dan practisch altijd tot een goed recept komt. Wel maak ik hier zelf aanpassingen aan, en beschik ik al over een aantal berekeningen waardoor je hier zelf ook op door kunt borduren uit ervaring...






Tegenwoordig is er een beetje een "hype" op het gebied van uitlaten om titaan toe te passen, ook ik kon de verleiding niet weerstaan en heb een prachtige titaan demper gemaakt.



Voor een 4 takt motor is dit kunstje natuurlijk ook niet moeilijker als voor een 2 takt:




Ook draaien en frezen is geen enkel probleem en ik ben hierin van alle gemakken voorzien, hier een voorbeeldje waar draaien en frezen samenkomen (benzinedop en vulhals Jamathi '68).




Maar behalve uitlaten maken kan ik ook goed met aluminium overweg, zie hier de bouw van een aluminium benzinetank voor mijn eigen Jamathi 50cc wegracer uit 1968



Speciale polijst technieken, ook wel jeweling genoemd. Maar ook de "bomberart" met de hand gelakt.